Års summering

Nu har jag inte bloggat på drygt 1år så jag tänkte summera året som har varit :) sen ska jag bli bättre på att blogga!! (Förhoppningsvis) 

Börjar med en bild från dopet.
Gick mycket bättre än förväntat, Holly grinade inte en enda gång när vi stod där fram vilket var en stor lättnad för mig ☺️ hon fick mycket fina presenter som hon fortfarande har användning av. 

Mamma på en islandshäst i ammarnäs. 

Vi hade länge pratat om att fara och rida  i fjällen så på hösten bjöd mamma mig till ammarnäs :) vi for med Jespers mamma och hans syster. Vi övernattade två nätter. Det var en häftig upplevelse och det måste göras om! 

Första gången för Holly i hoppgungan.


Holly fick nytt rum.

Vintern kom och Holly gillade att åka pulka. 



Nyårsafton firade vi med föräldragruppen. 



Var på mamma fest med nya vänner. 


Vi hängde mycket på Leos. 



Jag och Jesper for en helg till Luleå. 
Här firade vi min födelsedag och även våran förlovning :) vi shoppade, åt god mat och bara mös! 


Justea, jag hann jobba som frisörlärare.

Under hösten så jobbade jag extra som frisörlärare för en underbar klass :) synd att det blev så kortvarigt! Men det är inte så lätt att få ihop det när man har en dotter hemma att ta hand om också ☺️

Holly började klättra på allt. 


Jag blev gravid. 





Holly firade sin 1års dag i nallo :) 


Firandet fortsatte hemma


Vi bestämde oss att sälja stugan



Vi for till Turkiet 

Det var en resa att minnas :) vi hade det superbra på ett all-inclusive hotell med Rebecca, Tobbe och Kevin. Holly som älskar att bada hade kul hela tiden. 


Vi gjorde ultraljud när vi kom från Turkiet. Det visade sig vara en pojke 💙🙈




Nu ska jag ta en paus i skrivandet. Sommar bilderna kommer senare :) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0