Söndag

Nu ligger jag i sängen och vilar efter att ha bakat en morotskaka. Nackdelen med att vara gravid är att jag får ont i ryggen om jag stått länge.. Nu vill jag bara att bebis ska komma ut! Har förberett allt så den är så välkommen :) Har burit in spjälsängen i sovrummet, tvättat alla bebiskläder, fixat vid skötbordet och packat förlossningsväskan. Verkar ju dock som att de flesta går över tiden så jag får väl räkna med det.. Tur att jag har saker att pyssla med så går dagarna inte så sakta. Ska ordna upp i alla garderober och laga lite mat som jag kan frysa ner så att vi har all tid till bebis när den kommer :) 

Här kommer en magbild, vecka 39(38+3)



Kommentarer
Postat av: emmis

Världens finaste tjej! Jag längtar också efter dig lilla bebis.

2014-04-01 @ 10:19:00
Postat av: Farmor

Vilken fin babymage du har...Kramar.

2014-04-02 @ 06:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0