Babynest

Dagarna rullar på rätt bra, hinner bara stiga upp sen är de dax att sova känns det som.. I veckan jobbar Jesper eftermiddag så är ensam mellan 14-23.30 men än så länge har jag hållit mig sysselsatt:) 

Igår var Anna här på besök, eftersom hon också ska ha barn blev det mkt bebis prat! 

Idag har jag suttit ute i solen. efter middagen så tog jag tag i babynestet.. De blev hyffsat bra i slutändan men blev mkt ilska emellanåt! När jag hade dragit bandet/snöret ca 3 fjärdedelar så lossnar nålen så jag var tvungen att dra ut snöret och börja om.... Bara det tog väl typ en timma 😩 nu längtar vi bara efter att bebisen ska komma 💕 




Kommentarer
Postat av: Rebecca

Så fint det blev! Jag bråkade som f*n med det där snöret också!

2014-03-27 @ 11:34:01
Postat av: farmor

Har aldrig hört talas om babynästet förut,men det ser ju jätteskönt ut..Kramar.

2014-03-27 @ 13:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0