Världens finast

Idag kl14.26 kom våran lilla tjej till världen, helt underbar! 

Åkte in igår kl 00.30 då undersökte dom mig och var bara öppen 2cm men vi fick ändå stanna över natten. Fick en morfin spruta så att jag skulle kunna sova, det gick väl sådär.. Men bättre än inget! Steg upp kring 7 och då gick vattnet. Gick och åt lite frukost och sen vid 9 undersökte dom mig och då hade jag öppnats 7cm och då hade jag ganska så ont så jag fick lustgas och sen kom läkaren och gav mig ryggmärgsbedövning. Det blev super och jag hade inte alls lika ont längre! Kring 11 tiden var jag öppen 9, nästan 10cm. Kommer inte ihåg vad klockan var då det var dax att krysta. Det gick bra och lill tjejen mådde bra hela tiden. När jag väl tryckt ut henne så hade hon svårt att andas så Jesper följde med ut ur rummet för läkarkontroll. Det visade sig att hon hade vatten i lungorna så hon fick syrgas och nu ligger hon på barnavd. för uppsikt. Var där hela kvällen och mös med henne och allt börjar gå framåt :) hoppas vi får ta hon till oss imorgon❤️







Kommentarer
Postat av: Farmor

Den vackraste lilla prinsessa som finns .kramar till er alla tre.

2014-04-04 @ 09:35:16
Postat av: Moster

Världens finaste <3 längtar efter er!

2014-04-04 @ 10:17:38
Postat av: Ida

Men så fin hon är er lilla tjej <3

2014-04-04 @ 13:22:03
Postat av: Evelina

Åh vilken fantastisk liten krabat! ♡ Skönt att ni får ha henne hos er nu! Kram på er! /Evelina från föräldragruppen

2014-04-04 @ 18:27:27
Postat av: Farmor

Har lilla gullebarnet fått komma till er nu?

2014-04-04 @ 22:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0