Mys morgon

Skulle egentligen publicera det här inlägget tidigare men jag har stora problem med att det ska funka... Så sparar det alltid och sen glömmer jag att publicera.. 

Än så länge får vi sova ganska bra på nätterna:) brukar amma vid 2 sen vid 5 och hon är duktig på att somna om direkt. Får hoppas att hon fortsätter att vara så duktig :) nu på morgonen har vi bara myst på i sängen. Blev frukost i sängen också men det blev en liten olycka, Jesper råkade spilla ut oboyen i sängen... Och det värsta är att han hade bäddat rent igår! Jag kunde inte hålla mig från skratt än det kändes jäkligt jobbigt att snöra allt i tvätten och bädda om. Vi fick till och med handtvätta madrassen.. Nu sitter vi i sängen utan täcken eller nåt, men det är mys ändå när lilla Holly är med ❤️ 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0