Måndag

Dagarna bara springer iväg. Igår fick vi besök av mamma, pappa, cicki och Hanna :) när dom skulle fara hade jag tänkt gå ut på en promenad men det blev aldrig av för Holly ville inte ligga i vagnen.. Sen var hon väldigt pigg så hon var vaken från 15 till 20. grinade lite då och då så tillslut blev jag lite trött så jag gick på en promenad själv så fick Jesper lugna henne. När hon väl hade somnat så dukade älsklingen upp mys framför tvn ❤️ 

Idag har vi bara legat i sängen hela dagen. Vi tänkte gå på en promenad till Ica sen om lillan samtycker! 








Kommentarer
Postat av: farmor

Vilken liten sötnos.....längtar så till jag får hålla henne. Uu har namnet Holly sjunkit in och det låter så gulligt..tusen kramar.

2014-04-15 @ 09:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0