Dagarna springer iväg

Idag är det fredag och bra väder som resten av veckan bestått av :) det händer inte så mkt på dagarna när det är sol för då blir det bara att sitta ute och slappa. I onsdags var jag iaf en promenad till Anna för att se deras ny hus, blev att sitta i solen och äta glass där :) igår fick jag besök av Louise på förmiddan, vi satt ute på altan och fikade och surrade. Senare på eftermiddagen fick vi besök av Jennie och Sanna och deras barn. Holly sov mest så hon hann inte träffa dom. Igår var första gången jag var utan Holly en liten längre stund, Jesper fick mysa med henne medans jag var på seans med Karin i 2timmar :) riktigt intressant och spännande faktiskt! 

Älskar mornar, då är Holly jämt så mysig❤️




Mindre mysig på kvällen ;) haha! 



Kommentarer
Postat av: farmor

Oj,vad jag längtar efter att få träffa Holly...Kramar...

2014-04-25 @ 11:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0